loading...
پرسپولیس فار
علی اکبر قاسم پور بازدید : 29 پنجشنبه 18 تیر 1394 نظرات (0)

 پرسپولیس فار : مترجم سرمربی پرسپولیس که مدتهاست دچار عارضه قلبی شده از پرسپولیس خداحافظی خواهد کرد.

رضا چلنگر که مدتی است با بازگشت برانکو ایوانکوویچ به ایران به عنوان مترجم او را همراهی کرده به علت مشکل قلبی که مدتهاست گریبانگیرش شده نه تنها همراه با سرخ پوشان راهی ترکیه نخواهد شد بلکه قصد دارد از پرسپولیس نیز خداحافظی کند.او هفته قبل به پزشک معالجش مراجعه کرد و پزشک او تاکید داشته باید از استرس دور بماند.

چلنگر این موضوع را به برانکو و طاهری منتقل کرده و 3 مترجم نیز به باشگاه معرفی کرده تا با نظر برانکو یکی از این مترجمین جانشین او شوند.

علی اکبر قاسم پور بازدید : 28 پنجشنبه 18 تیر 1394 نظرات (0)

برانکو ایوانکوویچبه گزارش "پرسپولیس فار" و به نقل از ایسنا، برانکو ایوانکوویچ که ظهر امروز به محل باشگاه پرسپولیس آمده بود تا دیداری با علی اکبر طاهری داشته باشد پس از خروج از باشگاه پرسپولیس درباره آخرین وضعیت تمرینات این تیم اظهار کرد: من خیلی از نحوه تمرین بازیکنان راضی هستم. من از عملکرد آن‌ها راضی‌ام زیرا بازیکنانم با تمام وجود در تمرینات تلاش می‌کنند اما متأسفانه هنوز تیم ما کامل نشده است. این موضوع باعث می‌شود که تیم بالانس نباشد.

وی افزود: همان‌طور که گفتم بازیکنانی که در حال حاضر در تمرین شرکت می‌کنند خیلی خوب تمرینات را انجام می‌دهند. من فقط از آن‌ها تشکر می‌کنم.

او درباره اضافه شدن بازیکنان جدیدی چون رامین رضاییان در تمرینات تیم گفت: من نظرم مثبتی روی رامین رضاییان دارم. چطور می‌شود درباره این بازیکن صحبت کرد. او بازیکن خوبی است که در تیم ملی هم بازی می‌کند. وقتی تمرین تمام می‌شود او از همه ناراحت‌تر است.

برانکو در ادامه درباره اینکه پرسپولیس هنوز در پست دفاع چپ بازیکنی جذب نکرده است، گفت: کماکان به دنبال جذب بازیکن هستیم. این موضوع مرا نگران می‌کند که تیم دیر بسته می‌شود اما شرایط همین‌گونه است.

او همچنین در ادامه درباره برگزاری اردوی پرسپولیس در ترکیه هم گفت: امیدواریم در آنجا تیم‌مان کامل بشود. حداقل در دوره اردو تیم کاملی را در اختیار داشته باشیم تا بازیکنان هر چه سریع‌تر با تیم هماهنگ بشوند.

او همچنین خاطر نشان کرد:‌ من هیچ وقت خودم را توجیه نکرده‌ام. اگر در طول فصل نتایج خوبی نگیریم قاعدتا من مقصر هستم زیرا همیشه مقصر نتایج مربی است. ما 20 روز است که با باشگاه درباره جذب بازیکن صحبت می‌کنیم اما جذب بازیکن کار ساده‌ای نیست. با یک بازیکن شما صحبت می‌کنید و درباره آن بازیکن هم تبلیغ می‌کنید اما می‌بینید او به باشگاه دیگری می‌رود و با آن‌ها قرارداد می‌بنند.

او خاطر نشان کرد: من برای پست دفاع چپ بازیکن در نظر دارم اما نمی‌توانم نام آن بازیکن را ببرم. تا زمانی که بازکنی قراردادش را امضا نکند درباره‌ او صحبت نمی‌کنم.

او در پاسخ به این سوال که آیا رضا قوچان‌نژاد قرار است به پرسپولیس بیاید، گفت: همان‌طور که گفتم نمی‌خواهم درباره بازیکنی صحبت کنم، هر وقت قراردادی بسته شد سپس درباره آن بازیکن صحبت می‌کنم.

علی اکبر قاسم پور بازدید : 38 چهارشنبه 17 تیر 1394 نظرات (0)
 پرسپولیس فار : جلسه هیات مدیره پرسپولیس فردا با حضور سرمربی سرخپوشان برگزار خواهد شد.

قرار است نشست اعضای هیات مدیره پرسپولیس درباره روند جاری نقل و انتقالات و به ویژه بحث انتخاب هافبک بازیساز برای سرخپوشان فردا برگزار شود.

مطابق اعلام مصطفی قنبرپور،مشاور سرپرست باشگاه پرسپولیس،قرار است برانکو صبح فردا به ایران مراجعت کند و در جلسه فردا حاضر شود.

علی اکبر قاسم پور بازدید : 38 چهارشنبه 17 تیر 1394 نظرات (0)

 پرسپولیس فار : تمرین نوبت عصر تیم فوتبال پرسپولیس امروز با شدت زیادی برگزار شد که این تمرین مختص کارهای بدنسازی بود.

تمرین نوبت تیم فوتبال پرسپولیس امروز در حالی برگزار شد که همه بازیکنان این تیم در این تمرین حضور داشتند و تنها همانند روزهای گذشته خبری از کریم باقری در این تمرین نبود البته مصطفی قنبرپور و برانکو ایوانکوویچ هم در تمرین امروز شرکت نداشتند.

در این تمرین که به صورت سنگین برگزار شد بازیکنان پرسپولیس زمان زیادی از تمرین را به کارهای بدنسازی پرداختند و در دقایق پایانی به کار با توپ و انجام بازی فوتبال روی آوردند.

احمد نوراللهی در تمرین امروز دقایقی هم زیر نظر پزشکان تیم تمرین کرد.

از آنجایی که تمرین فردای پرسپولیس تعطیل است بازیکنان پرسپولیس به همین دلیل امروز با فشار زیادی تمرین کردند.

همچنین امروز تولد میلاد کمندانی و رضا نورمحمدی دو بازیکن تیم پرسپولیس بود که به دلیل تقارن این دو تولد با شب‌های احیا قرار شد تولد این دو بازیکن در فرصت دیگری برگزار شد.

 

تولد محسن بنگر در شناسنامه هم بود که برخی از بازیکنان به اشتباه به او تبریک گفتند که باعث خنده محسن بنگر شد.


گفتنی است تمرین تیم پرسپولیس فردا تعطیل است و بازیکنان این تیم روز پنج‌شنبه در ورزشگاه درفشی‌فر حاضر خواهند شد

علی اکبر قاسم پور بازدید : 24 چهارشنبه 17 تیر 1394 نظرات (0)

پرسپولیس فار : با توجه به مشکلاتی که در راه دریافت رضایتنامه مسلمان به وجود آمده، پرسپولیسی ها به سراغ مسعود شجاعی رفتند تا او را جانشین کاپیتان فصل آینده خود کنند.

محسن مسلمان که بعد از مذاکرات مثبت با مسوولان پرسپولیس امیدوار بود رضایتنامه اش را ذوب دریافت کند به مشکل برخورد و حضورش در این تیم منتفی شد.

سعید آذری، مدیرعامل ذوب آهن که شرایط سختی را برای اهدای مسلمان در نظر گرفته بود باعث شد تا حضور این بازیکن در پرسپولیس منتفی شود و پرسپولیسی ها که با جدایی کاپیتان نوری در پست بازیساز با خلا مواجه هستند به سراغ بازیکن دیگری رفته اند.

گفته میشود مسعود شجاعی که فصل گذشته در الشحانیه قطر به بازی مشغول بوده گزینه اصلی سرخپوشان است و با توجه به اینکه بازیکن آزاد محسوب می شود مشکلی برای حضور در این تیم نخواهد داشت.

با این شرایط حضور محسن مسلمان در پرسپولیس منتفی و این بازیکن به ذوب آهن بازخواهد گشت تا یکسال باقی مانده از قراردادش را در این تیم پشت سر بگذارد و بازیکن باتجربه و ملی پوش فوتبال ایران جایگزین او خواهد شد. 

علی اکبر قاسم پور بازدید : 147 سه شنبه 16 تیر 1394 نظرات (0)

 پرسپولیس فار : هافبک تیم جوانان آتلتیکو مادرید در فهرست برانکو قرار گرفت.

سعید عزت اللهی بازیکنی است که برانکو خواهان جذب او از سوی باشگاه پرسپولیس شده است.

زادمهر،عضو هیات مدیره پرسپولیس با اعلام این مطلب افزود:پیگیر کار حضور اسماعیل در پرسپولیس هستیم و امیدواریم این بازیکن را جذب کنیم

علی اکبر قاسم پور بازدید : 42 سه شنبه 16 تیر 1394 نظرات (0)

 پرسپولیس فار : هیات مدیره پرسپولیس تشکیل جلسه داد.

ظهر امروز اعضای هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در محل باشگاه جلسه ای را برگزار کردند.

به دلیل برگزاری این نشست،محسن مسلمان موفق به دیدار با علی اکبر طاهری نشد و به همین دلیل باشگاه را ترک کرد تا ساعاتی بعد به دفتر پرسپولیس بازگردد

علی اکبر قاسم پور بازدید : 28 سه شنبه 16 تیر 1394 نظرات (0)

مسعود شجاعی در پرسپولیس؟ مسعود شجاعی هنوز تیم فصل بعدش را انتخاب نکرده و البته پرسپولیسی‌ها هم در آستانه از دست دادن محمد نوری هستند. به گزارش پرسپولیس فاراین دو عامل باعث شده خیلی‌ها شجاعی را در آستانه حضور در جمع سرخپوشان بدانند. این در حالی است که نمایش‌های دو سال اخیر مسعود در تیم ملی انتقادهای فراوانی را به همراه آورده است، هرچند او در جام ملتها واقعا یکی از خوب‌های ایران بود.

حالا باید دید روند مذاکرات چطور پیش می‌رود و در صورت پیوستن شجاعی به پرسپولیس، این بازیکن می‌تواند اعاده اعتبار کند یا نه؟ 

علی اکبر قاسم پور بازدید : 28 سه شنبه 16 تیر 1394 نظرات (0)

 کاپیتان فصل گذشته پرسپولیس فردا قراردادش را با تیم المسیمیر قطر به امضا خواهد رساند.


پرسپولیس فار محمد نوری که  ساعت 23:55 امشب راهی قطر می شود فردا قراردادش را با المسیمیر رسما امضا می کند.

بر خلاف نظر مسولان باشگاه المسیمیر،وی قرارداد یک ساله با این تیم قطری امضا می کند و پیشنهاد دو ساله را نپذیرفته است.

یکی از دلایل اصلی مربوط به جدایی نوری از پرسپولیس،وضعیت نابسامان مدیریتی پرسپولیس و بحث نامشخص مربوط به نقل و انتقالات این باشگاه از سوی محمد نوری عنوان شده است.

تعداد صفحات : 9

درباره ما
Profile Pic
باسلام این سایت در سال 1394/412 تاسیس ..شده فقط هم به عشق ارتش سرخ..میان رنگهای باغ هستی/ فقط قرمز جدا کردن چه زیباست@ تورا ای پرسپولیس، محبوب دلها/ زعمق جان دعا کردن چه@ زیباست پس از هر برد وهر پیروزی تو/ غم دل را رها کردن چه زیباست@ ز بهر برد تو بر تیم آبی/ توکل بر خدا کردن چه زیباست/ تو در فوتبال ایران بهترینی/ تو را سرور صدا کردن چه زیباست/
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    کدام سیاست در نقل و انتقالات صحیح است؟
    عضویت در گروه واتس اپ پرسپولیس فار

    WhatsApp Messengerبرای عضویت در گروه واتس اپ پرسپولیس به این دو شماره پیام بدت -09135252774

    جدول نقل وانتقالات پرسپولیس

    ورودی

    کمال کامیابی نیا - فرشاد احمدزاده - رامین رضاییان.لوکا ماریچ

    تمدید

    علیرضا نورمحمدی - هادی نوروزی - امید عالیشاه - مهدی طارمی - رضا خالقی فر

    خروجی

    فرناندو گابریل - محمدرضا خانزاده - مهدی دغاغله - رضا نوروزی - پیام صادقیان - محمد عباس زاده - مهدی جعفرپور - حمید علی عسگر - افشین اسماعیل زاده

    آمار سایت
  • کل مطالب : 84
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 7
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 4
  • باردید دیروز : 7
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 28
  • بازدید ماه : 101
  • بازدید سال : 520
  • بازدید کلی : 8,687
  • کدهای اختصاصی
    نقل وانتقالات

    ورودی

    کمال کامیابی نیا - فرشاد احمدزاده - رامین رضاییان

    تمدید

    علیرضا نورمحمدی - هادی نوروزی - امید عالیشاه - مهدی طارمی - رضا خالقی فر

    خروجی

    فرناندو گابریل - محمدرضا خانزاده - مهدی دغاغله - رضا نوروزی - پیام صادقیان - محمد عباس زاده - مهدی جعفرپور - حمید علی عسگر - افشین اسماعیل زاده